2012. november 18., vasárnap

SILENT ANGER lett a SAMURAI SESSIONS vol.1 album első PV-je


2012. november 11-én került fel a Youtube vidómegosztó portálra Miyavi új PV-je, amely a Silent Anger címet viseli.

Személyes véleményem szerint az album egyik legjobb száma, még akkor is, ha Miyavi csak a tőle megszokott gitárjátékot biztosítja a produkcióban. Énekes-gitárosunk ebben a dalban mellőz minden nemű éneklést szabad utat adva ezzel Takeshi Hosominak.

A PV-ről sajnos nem tudok semmi olyat mondani, ami pozitív lenne. A dalszöveg és a PV összhangban van, de nekem hiányzik belőle valami. A kiszolgáltatottságot, pesszimizmust és az emberek elvesztett hitét a pozitív dolgokban jobban is át lehetett volna adni. Ahogy Miyavi egy interjújában mondta, egy általa írt dal három dolgot tartalmaz: "Dob, Gitár, ÜZENET". A Dal üzenete nem más mint, hogy higgy benne, hogy jobb lesz, mert minden nap tartogathat valami újat, valami jobbat. Tulajdonképpen a Silent Anger nem más mint a Day1 újragondolt változata, hisz tulajdonképpen ugyanazt az üzenetet hordozza. Sőt meg merem kockáztatni, hogy az egész album üzenete eköré az üzenet köré épül.

Visszatérve a PV-hez... nos, nekem egy kicsit gyenge lett, de sebaj, hisz én úgyis csak hallgatni szoktam a dalait, vagy koncerteket nézek, a PV-k valahogy hidegen hagynak.

Az album összes dalának a szövegét itt elolvashatod.



És íme a már annyit emlegetett PV, jó szórakozást hozzá. :)





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése