2012. szeptember 26., szerda

MIYAVI zenei együttműködései más előadókkal, együttesekkel


 Miyavi a 2012-es évben nagyon sok híres, japán zenésszel játszott együtt, ezért úgy gondoltam, hogy megér egy külön bejegyzést ezeknek az együttműködéseknek a taglalása. 

 Kiyoharu új albuma 2012. november 7-én jelenik meg UNDER THE SUN címmel, amely nagyon sok előadó közreműködésével jött/jön majd létre. Többek között Miyavi, TOKIE [unki], Kitadamaki [ex-Syrup 16G], Kashiwagura Takashi [Toe], Akiyama Takahiko [Downy] munkássága is hallható lesz az új albumon. Kiyoharu bandájával (Kuroyume) Miyavi is fellépett, amely egy LIVE DVD keretein belül is meg lett örökítve.

  Hiromitsu Agatsuma egy japán shamisen előadó, aki egy speciális shamisenen játszik, az úgynevezett Tsugaru-jamisen-en. 2012. október 24-én jön ki az új albuma, amely a Kusabi nevet kapta. Az album második száma Miyavi és Hiromitsu Agatsuma közös szerzeménye, amely a Tsukikage névre hallgat. Kíváncsi vagyok, hogy milyen hangzásvilágot produkál majd a két előadó együtt a Shamisennel és Miyavi különleges gitárjátékával.

  Miyavi több japán híresség mellett 2012. augusztus 14-én fellépett egy koncert erejéig a Folk Mura nevezetű formációval.
A koncert egy részlete megnézhető itt

  Miyavi Strong című számát, ha duettről beszélünk, akkor mindenki csak Krevával együtt ismeri. Nos, Miyavi összeállt egy SALU nevű raperrel, akivel közösen adták elő a STRONG című számot. Nekem egyáltalán nem jött be, de azért linkelek egy videot, hátha valakinek megtetszik :)








  Hiromi Go egy nagyon neves, japán pop énekes, akivel Miyavi is dolgozott együtt egy szám erejéig (Oyomesanba), igaz Miyavi csak gitárosként tevékenykedett, de a dal ettől független nagyon jól sikerült szerintem. Sajnos youtube-ról törölték a videot "szerzői jogi követelések" miatt, más videómegosztón pedig nem találtam meg. DE a dalhoz van egy letöltőlinkem: http://www.mrtzcmp3.net/D?VBPd8k0_Hiromi%20Go%20x%20MIYAVI%20_Oyome%20Sanba
Az oldal alján lévő pipát ikszeld ki, tehát ne legyen ott a pipa, aztán pedig download, és már jön is le. :)




  Maki Nomiya szintén készített egy közös számot Miyavival, amely a Superstar címet kapta. Már régebben is hallottam a számot, de nekem az énekesnő hangja túl gyenge, de legalább találtam hozzá linket, hátha valakinek bejön. Miyavi ugyanúgy hozza a megszokott stílust, tehát egyszer-kétszer legalább miatta megéri meghallgatni a dalt :)


  Miyavinak volt még egy nagyobb projektje Krevával és Yuksekkel, de azok -úgy gondolom- ismert számok, ezért nem szorulnak bemutatásra és a fent említett két előadóval közösen eljátszott dalok fel fognak kerülni Miyavi albumára is, szóval majd akkor boncolgatom őket :)

A következő bejegyzés egy utólagos hozzátoldás a cikkhez (2013. február 2.)

Miyavi mini albuma 2012. novemberében jelent meg, amelyen nagyon sok zenei közreműködő segítségét vette igénybe. A közreműködőkről itt olvashatsz, az album elemzésével együtt.














Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése