2013. július 6., szombat

No One Knows My Name/Senki sem ismeri a nevem


No One Knows My Name

No one even knows my name
If I wasn't here would it change
Cuz I'm invisible who's to blame
These days are feeling all the same

My reflection looks back at me
Tell me who's the man that I've come to be
It's like I've lost, I've lost my way
And now I feel like
“No One knows my name”
I can't decide how life can change
Should I run or look it face to face
I have a feeling that I've lost control
I have a feeling that
"No One knows”

No one even knows my name
If I wasn't here would it change
Cuz I'm invisible who's to blame
These days are feeling all the same

I look at my life
And what it means
Searching for land when I'm lost at sea
Seems like every step feels like a mile
And all I hear is
“No one knows my name”
But now these walls are closing in
And I don't know where to begin
Learn to be what you need to show
Learn how to be what no one knows

No one even knows my name
If I wasn't here would it change
Cuz I'm invisible who's to blame
These days are feeling all the same
But now I see how life can change


Senki sem ismeri a nevem

Egyáltalán senki sem ismeri a nevem
Ha nem lettem volna itt, más lenne
Mert láthatatlan vagyok, akit hibáztatnak
Ezek a napok mind egyformának tűnnek

Az elmélkedésem visszatekint rám
Mondd meg, ki az a férfi, akivé váltam
Mintha elvesztem volna, elvesztettem volna az utam
És most úgy érzem
"Senki sem ismeri a nevem"
Nem tudom eldönteni, hogy változhat meg az élet
El kéne szaladnom vagy szembe kéne néznem vele?
Úgy érzem, elvesztettem az irányítást
Úgy érzem, hogy
"Senki sem ismer"

Egyáltalán senki sem ismeri a nevem
Ha nem lettem volna itt, más lenne
Mert láthatatlan vagyok, akit hibáztatnak
Ezek a napok mind egyformának tűnnek

Nézem az életem
És amit jelent
Keresem a szárazföldet, amikor a tengerbe veszek
Minden lépés egy mérföldnek tűnik
És minden, amit hallok
"Senki sem ismeri a nevem"
De most ezek a falak bezáródnak
És nem tudom, hogy hol kezdjem
Megtanulni azzá válni, amit mutatnod kell
Megtanulni, hogy légy az, akit senki sem ismer

Egyáltalán senki sem ismeri a nevem
Ha nem lettem volna itt, más lenne
Mert láthatatlan vagyok, akit hibáztatnak
Ezek a napok mind egyformának tűnnek
De már látom, hogy változik az élet

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése